Whoehoe nog een maand te gaan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick Kanters - WaarBenJij.nu Whoehoe nog een maand te gaan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nick Kanters - WaarBenJij.nu

Whoehoe nog een maand te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Nick

14 December 2016 | Nederland, Amsterdam

Hoooi,

Wat leuk dat je kijkt op mijn waarbenjij!

Over precies een maand vlieg ik vanaf Zaventem Brussel via Quatar naar mijn begin bestemming: Krabi Thailand.

Hier begint mijn backpack avontuur. Ik probeer updates te geven per week/maand of als ik iets tofs heb gedaan zoals vrijwilligers werk en natuurlijk mooie bezienswaardigheden. Stay tuned!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nick

Backpacken in zuidoost azie

Actief sinds 14 Dec. 2016
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 34397

Voorgaande reizen:

14 December 2016 - 13 Juli 2017

Backpacken

Landen bezocht: